Ghana 2011

Beste

Wij zijn drie geëngageerde jongeren die voor 6 maanden naar Ghana trekken. Daar zullen we samenwerken met de Nederlandse organisatie 'Vrijwillig Wereldwijd' die instaat voor ontwikkelingshulp in Kumasi en Tamale. We worden er tewerkgesteld in de sector onderwijs en in de medische sector. We doen deze inzamelactie ten voordele van onze activiteiten die we daar zullen verrichten. Met dit geld kunnen we dan materialen aankopen die een ondersteuning zullen bieden aan beide sectoren.

Wij bieden Afrikaanse wijn aan voor een schappelijke prijs:

• ZUID-AFRIKAANSE WIJN: (van het huis 'Drostdy-Hof')
  • o Witte wijn: 'Steen' 2010 worden verkocht per fles of per karton (6 flessen)
  • o Rode wijn: 'Cape Red' 2009/2010 worden verkocht per fles of per karton (6 flessen)

Dit alles kan u bestellen via bijgevoegd strookje of telefonisch:

• Wannes Demerie: 0498/14.12.60
  • Tom Vaneeckhout: 0472/48.77.52
  • Nele Verhoest: 0474/35.23.45

De afrekening gebeurt bij levering.

Hartelijk dank voor uw steun,

groetjes

Nele, Tom en Wannes

Jean-Marie en Christine

Dag Tom en Wannes,

Het is bijna zover. Nog 2x slapen.... Het vliegtuig staat te wachten richting Ghana. Beleef een fantastische 6 maand. We gaan zeker jullie verhalen en belevenissen volgen.
Ons Nele komt binnen 2 mnd. Draag er goed zorg voor hé -;). Jean-Marie en Christine

Neleke

Ook ik wens jullie een leuke 2 maanden Ghana-Kumasi toe! Amuseer jullie, draag zorg voor elkaar en zorg dat ik jullie heelhuids terugzie op 7 maart he.
Ik begin ook al wat kriebels te krijgen en moet nog 2 maand wachten. Ik mail jullie af en toe en bekijk de blog vaak zodat ik op de hoogte blijf!

Tot over 2 maand, boys!

Zoen, nummer 3 in de rij, Neleke X

Bert

Amuseer jullie!

Maak van elke dag een avontuur

En neem eens een foto bij een Baobab Boom ;)

Wannes

Haha.. doe ik!
Erg leuk je te horen Bert en tot we
in juli nnog eens met de bende weg kunnen!
Maak alles al maar klaar voor dan! :)